سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با همه دل، خدا را دوست بدارید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

حضرت موسی کلیم الله (علیه السلام) روسپیگری و فحشا را تحریم کرد و رسماً اعلام داشت که:

    «هیچ یک از دختران بنی اسرائیل حق خود فروشی ندارند و نباید کسی به فواحش پول بپردازد.» اما معبد سلیمان در اورشلیم، بازار فحشا و پر رونق ترین مرکز روسپیگری بود زیرا قانون موسی(علیه السلام) فقط یهودیان را شامل می شد و شامل زنان غیر اسرائیلی نمی شد.

علیرغم دستورات صریح حضرت موسی(علیه السلام) دختران بنی اسرائیل در خفا به روسپیگری می پرداختند به طوریکه آمارهای جهانی نشان می دهد بیشترین تعداد روسپیان در فاحشه خانه های اروپا، همواره زنان اسرائیلی بوده اند و دایر کنندگان و اداره کنندگان مراکز فحشا در اقصی نقاط جهان «اسرائیلی ها» هستند.

اسرائیلی ها علیرغم نص صریح دستورات حضرت موسی(علیه السلام) هیچ شرمی از پنهان کردن روسپیگری زنان و دختران خود ندارند و حتی در تاریخ معاصر «بن گوریون» موسس دولت اسرائیل، بعد از جنگ جهانی دوم، از زنان و دختران اسرائیلی خواست تا با سلاح سکس و اغوای جنسی به جنگ دشمنان اسرائیل بروند.

خانم گلدامایر یکی از نخست وزیران معروف اسرائیل در خاطرات خود بی پروا و بی شرمانه اعتراف می کند که از طریق فحشا و خود فروشی زندگی می کرده و در طول خدمت در سازمان اطلاعاتی اسرائیل برای کسب اطلاعات جاسوسی، خود را در اختیار مردان هدف قرار می داده است.

گلدا مایر

گلدا مایر (مئیر)؛ مادربزرگ اسرائیل

 

 بن گوریون

«بن گوریون» موسس دولت اسرائیل

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حرف و حدیث 95/3/9:: 1:21 عصر     |     () نظر