سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از سخن چین پیروی کند، دوست را ازدست می دهد . [امام علی علیه السلام]

بنا به نوشته روزنامه انگلیسی "تایمز.آو. لندن" 91.3 درصد زنان شوهر دار زیر 40 سال انگلیسی دارای یک یا چند دوست پسر هستند و شوهران آنها هم غالباً از این امر مطلع می باشند.
بسیاری از زنان شوهردار انگلیسی برای رفتن به مسافرت های تفریحی در ایام مرخصی دوست پسر می گیرند و بدون همسر قانونی خود به مسافرت می روند تا دوست پسرشان مخارج مسافرت آنها را بپردازند!

در طول جنگ جهانی به مستعمره انگلستان تبدیل شد، ضرب المثل جالبی وجود دارد که می گوید:"هر کجا دو نفر انگلیسی خانه کنند، یک فاحشه خانه در کنارشان ساخته می شود!"

 

خود انگلستان:
لندن:
محله ی "سوهو" مملو از هزاران زن روسپی است.
پارسین :
محله "پیگال" چندین هزار فاحشه را در خود جای داده است.

مطالب مرتبط:

گلستان کردن انگلستان و امریکا - 1
 
گلستان کردن انگلستان و امریکا - 2 



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حرف و حدیث 95/3/9:: 1:44 عصر     |     () نظر

بنا به گزارش نشریه ی آمریکایی ریدرز دایجست(مورخ فوریه 1989 شماره 3):
از هر 6 نفر امریکایی ، یک نفر حرامزاده است و پدر یا مادر واقعی خود را نمی شناسد.
زنان و مردان، بدن آنکه با هم ازدواج کنند به صورت کولی وار با هم بسر می برند و در شناسنامه های آمریکایی برابر نام پدر بسیاری از آمریکایی ها چیزی دیده نمی شود و جای اسم پدر خالی است!
فرزندان حتی قبل از رسیدن به سن بلوغ دارای تجارب جنسی هستند و تجاوز به کودکان در مدارس و در خانواده ها امری عادی است و باز به نوشته ی همان نشریه 63 درصد آمریکائیان حداقل یک بار مورد سوء استفاده جنسی اعضای خانواده خود قرار گرفته اند و 77.3 درصد زنان آمریکایی، حداقل یک بار در عمر خود مورد تجاوز واقع شده اند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حرف و حدیث 95/3/9:: 1:42 عصر     |     () نظر

قابل توجه کسانی که منتظر حضور گلستان کردن ایران توسط آمریکا هستند:

فیلیپین:

پس از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم به اشغال آمریکا در آمد یکصد هزار خانه فساد برپاگردید و روسپیگری به عنوان یک حرفه رسمی تحت حمایت دولت قرار گرفت!

ژاپن:

در اوکیناوا(جنوب ژاپن) که به بیش از 100 هزار تفنگدار آمریکایی حضور دارند ده ها محله فساد با بیش از 30 هزار روسپی فعالیت می کنند.

ویتنام:

هنگامی که سایگون(پایتخت ویتنام جنوبی در دوران جنگ) به اشغال آمریکا درآمد در عرض مدت کوتاهی سراسر سایگون تبدیل به بارهای سبانه و فاحشه خانه گردید و هنگامی که آمریکایی ها پس از شکست خفت بار، ویتنام را ترک کردند هزاران کودک ویتنامی با چشمان آبی رنگ در ویتنام باقی ماندند که ثمره اختلاط نژادی نامشروع آمریکائیان متجاوز با فواحش ویتنامی بود.

 

بنا به گزارش سازمان جهانی حمایت از زنان بی سرپرست وسازمان یونیسف(مندرج در شماره 11 نشریه سازمان ملل متحد سال 1998) گردش پولی تجارتروسپیگری در جهان بالغ بر «180 میلیارد دلار) در سال می باشد.

در کلیه شهرهای بزرگ و کوچک اروپا و آمریکا بلا استثنامراکز فحشا دایر است و در بسیاری از کشورهای جهان مانند: ایالات متحده امریکا،فرانسه و انگلستان روسپیگری جزو مشاغل مجاز شمرده می شود و فواحش از کمک های دولتیبرخوردار هستند!

ترکیه:

علی رغم اینکه کشوی مثلاً اسلامی است، به لیل رونق گردشگریو مسافرت بی رویه ی اروپاییان و آمریکاییان، تزلزل اخلاقی در جامعه ترک به خوبی بهچشم می خورد و فقط در محله ی کاراکوی(در جوار خیابان المپیا) فاحشه خانه ای با بیشاز 10 هزار روسپی فعال وجود دارد. پلیس و مقامات قضایی نه تنها اقدامی برای مبارزهبا فحشا به عمل نمی آروند، بلکه در مدخل ورودی محله ی روسپیان (کاراکوی یا کارخانه) یک پاسگاه پلیس یرای حمایت از روسپیان تأسیس کرده اند!

هلند:

در آمستردام پایتخت این کشور زنان و دختران برهنه در پشتپنجره(ویترین) خانه ها نشسته و رهگذران را برای خوشگذرانی به داخل دعوت میکنند!

پس از سقوط اتحاد شوروی و فروپاشی اروپای شرقی باندهای مافیایی غرب دست به کار شدند  و صدها هزار دختر نوجوان را از کشورهای جمهوری شوروی سابق و کشورهای اروپای شرقی به سودای زندگی بهتر در غرب و استخدام در موسسات غربی به اروپا و آمریکا و ژاپن کشانده و در فاحشه خانه ها اسیر کردند. به طوریکه در توکیو یک محله فساد فقط به دختران روسی و اوکراینی اختصاص یافته است.

 ادامه دارد...

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حرف و حدیث 95/3/9:: 1:41 عصر     |     () نظر