سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اکنون برای ساده تر شدن مسئله به یک اصل اشاره می کنیم:

 <اصل سیب کرم خورده>

 این اصل یک اصل بسیار ساده و تجربه ای مشترک در فرهنگ ما ایرانی هاست.

 سمت سالم سیب را به ما نشان میدهند تا آن را بپذیریم و بخریم ولی در هنگام فروش سمت ناسالم و کرم خورده را به ما نشان نمی دهند. نوعی کلاهبرداری مسالمت‌آمیز!

برای درک بهتر این مطلب به دو مورد اشاره می‌کنیم:

 مثال اول درباره پدیده‌ای که زیاد در خیابان می‌بینیم و آن هم کفش های پاشنه بلند است:

? سمت سالم و زیبای سیب: در تبلیغات به چند مورد اشاره می کنند تا خانم ها از آن بخرند:

بلند تر شدن چند سانتی متری قد خانمها ( خانم ها جزئی نگرند، فکر می‌کنند اختلاف قد چند سانتیمتری را آقایان متوجه میشود! حال آنکه اگر چند ده سانتی متر هم جابجایی داشته باشند آقایان جدی نمی گیرند و متوجه نمی شوند) با نشان دادن خوشحالی زنانی که کفش پاشنه بلند می پوشند و اگر نپوشند از کوتاهی قد خود رنج می برند.

 

? سم ترک خورده سیب یعنی نقاط ضعف فروش کفش های پاشنه بلند:

 الف) بخش پزشکی

? با پوشیدن کفش پاشنه بلند مرکز ثقل بدن به سمت جلو حرکت می کند. در نتیجه بدن برای حفظ تعادل به سمت جلو متمایل می شود و باسن به سمت عقب میرود. به عبارت دیگر کمر دردهای وحشتناک زودرس آن هم در سنین جوانی به دلیل قوس غیر عادی کمر

? انحراف ستون فقرات

ب) برخی از آثار اجتماعی:

? با توضیحاتی که درباره تصویرسازی گفتیم، و با توضیحاتی که درباره ی قوس غیرعادی کمر و عقب رفتن باسن به آن اشاره شد، اگر آن را در کنار مانتوهای تنگ و یا به عبارت عامّه "بدن نما" بگذاریم، نتیجه خوشایندی را در بر نخواهد داشت. به هم ریختن تعادل بدن زن و به عقب رفتن باسن زن عامل تحریک در ذهن مرد خواهد شد. پس بازهم به این جمله می‌رسیم که این کفش نیز برای لذت مرد ساخته شده است.

 برهم زدن عادات و رفتار جنسی را از طریق سایت های پورنوگرافی در کنار این مهم قرار دهید. نتیجه این مسیر به خشونت جنسی که امروز شاهد هستیم منتهی می شود. منظور ما این نیست که تنها این کفش تنها عامل باشد بلکه یک قطعه از یک پازل بزرگ است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حرف و حدیث 97/5/4:: 12:0 عصر     |     () نظر